Archive for 14 decembrie 2007

MULTUMIRI

decembrie 14, 2007

Regret faptul ca nu am putut da curs invitatiei domnului Mihai Tatululici la Gala celei de a 3-a editii ” Zece pentru România ” din aceasta seara de la Ateneul Roman.
Am aflat nu fara emotie ca publicul m-a nominalizat pentru locul I la categoria PARLAMENTARI. Apreciez criteriile de performanţă care au stat la baza selectiilor pentru această categorie. Citez organizatorii: “să nu fie corupt, să reprezinte interesele cetăţenilor, să îşi respecte promisiunile”.
Sincer, aceste criterii reprezinta principiile mele de viata !
Apreciez si locul 3 ce mi-a fost acordat la categoria POLITICIENI.
Premisele proiectului se concretizeaza prin : “Anul 2007 are toate şansele să ofere proiectului Zece pentru România notorietate în conştiinţa publică. Dacă în primul an a fost privit ca un experiment, anul trecut proiectul a marcat primul pas către consecvenţă, stabilitate şi continuitate. Zece pentru România are nu numai conotaţiile unei mari cercetări sociologice realizate la nivel naţional, cu reprezentativitate pentru populaţia României. Zece pentru România, prin continuarea sa, tinde să impună în societatea românească ideea de valoare şi elită, în defavoarea notorietăţii care guvernează în general perioadele tulburi sau tranzitorii ale istoriei”.
Multumesc publicului care mi-a acordat si de aceasta data increderea sa.