“Tot ce se intampla fiecaruia, foloseste intregului.” (Marcus Aurelius)

Am intrat in comunitatea virtuala a blogului convins de realitatea unui mediu dinamic, ce da posibilitatea fiecaruia de a-si expune ideile. Unii cu declinarea explicita a identitatii…altii „sub pseudonim”.
Acest blog e construit pentru a comunica neformal, simplu, fără limite impuse, supuse doar regulilor bunului simt.
“Fiecare om poseda un anumit orizont. Când se îngusteaza si devine infinit de mic, el se transforma în punct si atunci omul zice: Acesta este punctul meu de vedere.” ( David Hilbet)
Am multe de spus !
Am fost Presedintele Romaniei, actualmente sunt senator si…Incepand de astazi 12 noiembrie 2007, am intrat in universul bloggerilor. Cu multa simpatie va invit la dialog.

7 răspunsuri to ““Tot ce se intampla fiecaruia, foloseste intregului.” (Marcus Aurelius)”

  1. mark2007 Says:

    Ma numesc Horlescu Maricel si, pot sa spun cu mina pe inima, ca mandatele dumnevoastra in calitate de presedinte al Romaniei, nu mi-au facut cinste. M-am simtit mintit, umilit si torturat moral de institutii chemate si numite sa functioneze in folosul cetateanului. Sub guvernele domniei voastre nu m-am simtit un reper, o tinta ci, un punct uman prin care se poate execita o putere. Tot ce stiu e ca si in numele meu s-au eleborat „puncte de vedere”. Au fost formale si mincinoase. M-am simtit abandonat de conducatori ca dumnevoastra. Mai mult, chiar tradat. Ati fost de partea jefuitorilor. Sub domnia voastra au inflorit „cartele” intregi. Nu dau nume ca sa nu se supere intre ele. O mare parte ‘sefi” s-au infiltrat in sistemul justitiar pe care’l paraziteaza inca. Ati asociat numele tarii de numele celor mai corupte tari din lume. Prin diversiunile pe care le-ati condus cu maestrie ati comis „crime” pentru care doar istoria va va mai condamna.

    Ati spus ca v-ati asumat raspunderea de a-mi conduce destinul. Mie ca si a miloanelor de cetateni. In ce calitate. La „revolutie” erati de cealalta parte a baricadei. Ati dat arme la tineri care nu facusera armata. Pentru ce. Ca sa va justifice crimele? V-am cerut deja prea multe.

    M-as simti onorat daca nu mi-ati raspunde. Raspunsul vi-l cunosc mult prea bine. Am simtit nevoia doar sa cunoasteti si „punctul meu de vedere”. Adica sa intelegeti ca pe mine nu ma puteti manipula cu aceleasi mijloace dobindite la Moscova. Pe mine, cel mult, va puteti doar razbuna.

  2. emigrantul Says:

    CELE MAI INTERESANTE SONDAJE DE OPINIE

    Vizitati situl: http://www.geocities.com/sondajeopinie

  3. emigrantul Says:

    UN SITE DEDICAT EMIGRANTILOR:

    http://www.geocities.com/casamede2005

    Contine imagini de neimaginat!

  4. emigrantul Says:

    Ajutorul social si romanii din Montreal

    In Quebec majoritatea romanilor sunt nevoiti sa recurga la Ajutorul Social. Asta este unul din cele mai mari secrete ale lor.

    http://www.geocities.com/romanicanada/MontrealAjutorSocial.html

  5. emigrantul Says:

    Canada si Romanii

    http://www.geocities.com/romanicanada/index.html

  6. ig17o Says:

    muie ba cu blogul tau fals de kkt sa ma sugi de pula ca aici nu pot decat mesaje de genul asta si oameni ca mine .. iliescu e o persoana care merita respect in tara asta pentru ca chiar a facu ceva pentru ea .. bun rau atat la dus capul si eu il respect pt asta

  7. ioniliesku Says:

    Multumesc pentru aprecieri, tovarasu student! Dumneata esti un tanar de viitor.

Lasă un comentariu